مهرجویی فیلمی در حال و هوای «اجاره نشینها» می سازد
سینمای روز
این وبلاگ راجع به خبرهای روز سینما است

 

Image

 

مهرجویی فیلمنامه ای با عنوان «سلام سلام چه خوبه برگشتی» را در دستور کار قرار داده که در حال و هوای «اجاره نشینها» است

 

 داریوش مهرجویی که چندی پیش «نارنجی پوش» را روی پرده داشت بعد از آن که نتوانست مجوز ساخت فیلمنامه ای با عنوان «بیا تا برویم» که موضوعی درباره مهاجرت داشت و بنا بود در سه کشور خارجی فیلمبرداری شود، را دریافت کند بار دیگر فیلمنامه ای را به اتحادیه تهیه کنندگان ارائه داده است بلکه بتواند هر طور که شده امسال هم یک فیلم سینمایی جلوی دوربین ببرد.

 

«سلام، سلام، چه خوبه برگشتی!» نام فیلمنامه تازه این کارگردان است و آن طور که «بانی فیلم» خبر داده این سناریو دارای رگه های طنز اجتماعی بوده و در حال و هوای «اجاره نشین ها» و «میهمان مامان» است. مهرجویی چند هفته ای است که درخواست پروانه ساخت این پروژه را ارسال کرده اما ظاهراً همچنان فیلمنامه درشورای اتحادیه تهیه کنندگان است و به اداره نظارت و ارزشیابی نرسیده است.

 

به جز «بیا تا برویم» مهرجویی فیلمنامه دیگری را هم به اداره نظارت ارائه کرده بود که مجور آن صادر نشده بود و با این حساب و از ابتدای امسال تاکنون این سومین فیلمنامه ای است که این کارگردان به اداره نظارت و ارزشیابی ارسال کرده.. مهرجویی امیدوار است مجوز ساخت فیلم تازه اش صادر شود تا به زودی پیش تولید آن را آغاز کند.

 

ظاهراً داستان «سلام، سلام.... » در فصل تابستان می گذرد و مهرجویی قصد دارد به محض دریافت مجوز، پیش تولید آن را آغاز کند. مطابق فیلم های اخیر مهرجویی رضا درمیشیان به عنوان مجری طرح در این پروژه حضور دارد. «نارنجی پوش» آخرین ساخته این کارگردان است که امسال اکران عمومی و با استقبال نیز روبرو شد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
آخرین مطالب